1) Nikdy nic nekupovat od lidí/firem jenž mají mnoho obrázků a smajlů v hlavičce = čím víc smajlů tím víc nekvalitní či nefunkční zboží je.
2) Sliby 100% originálu a kvality hovoří o lživém prodejci hned v úvodu (nikdy nic není na 100 procent).
3) nikdy nebrat dohodu o vyrovnání přez paypal.
4) Nikdy neposílat zboží zpět.
5) Vždy využívat ali refund nebo ali arbitration.
6) Více než 6 zpáv/dohadů s prodejcem řešit rázně pomocí ali refund / Arbitration.
7) nikdy nekupovat u prodejce jenž má 100 procent dobrý feedback = důvod každý jistě pochopí.
8) nikdy nekupovat u prodejce jenž má ve feedbacku pozitivní reakce od ruských (a i z jiných zemí) kupců kteří mají vložen obrázek u jména (je myšleno foto ID - profil.) == selffeedback uciněný samotným prodejcem přez ruské proxi.
Vloženo: jos.sk @ 11:41:01 PM, 2017/05/12
Aliexpres postřehy
Stránek: [1]